Lyckan är total!

Vi fick idag se vår fina välskapta bebis! vi fick gå igenom hela kroppen, kolla hjärnan, hjärtat, ev gomspalt och övriga mått och viktiga punkter att gå igenom. Allt såg jättefint ut och man blir helt förbluffad över att man kan "baka" något så perfekt i sin mage! helt ofattbart!
 
så nu vet vi även att det är en liten sessa som kommer till oss i aug. Jag har inte kunnat sluta le idag! är så obeskrivligt lycklig! Klart man hade hoppats på en flicka men inte vågat drömma! men så är det alltså. Äntligen ska jag få lite sällis i den här mansdominerade familjen.
och på självaste kvinnodagen till ära :)
 
Kolla in lilltjejen som btw numera är ca 20 cm, inte illa va :)
 
 
 
och här med öppen mun :D
 

 
 
PUSS på er och trevlig helg! Nu ska jag gosa med min febriga son!
 

Kommentarer
Postat av: FasterFaster

Helt underbart och fantastiskt!

2013-03-10 @ 10:06:31
Postat av: Samia

Yeeeeey en tjeeeeej!!!! :)

2013-04-04 @ 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0