Portugal

haft en liten paus från blogg och annat men nu tänkte jag att jag skulle visa er ett axplock av Portugalresan i bilder


Johan i sina nya fräsiga glajjer


Familjen Nilsen myser på stranden



Levi äter nyplockade portugesiska apelsiner!


Strandhäng


Party-Eric festar på bubbel när morfar ska firas!


Champagnefrulle på stranden för att fira Bosse 60år


Strike a pose, Elliot i sin finaste sommarklänning


Helena firar Bosse med röda gubbar och bubbel


Glada svärisar :)


Elliot looooove!


Babysim



Gripgänget i ALbuferia


Nightlife i Albuferia


sjörövarLevi farfars faaaaaar....




Lek i vågorna



Parasailing surprise för Bosse : )



Elliot 5 åringen skulle förstås oxå firas



Morgonsång



Stora killen



TACK alla involverade för en supernice resa
PUSS

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Sååå fina bilder! Längtar tillbaka!

Tack själva för en härlig vecka och fint

firande av Bosse:) kram:)

2012-05-23 @ 10:44:33
Postat av: Johan

Myyysigt :) Längtar oxo tillbaka

2012-05-23 @ 11:22:43
Postat av: mormor

jätte fina bilder,Jag önskar ni mår alltid bra och lycklig. puss o kram

2012-05-23 @ 18:07:28
Postat av: Lenis

Åh underbara bilder!!!! Jag längtar också tillbaka och få mysa så mycket med er:) Vi måste byta bilder med varann! Puss puss



Ps. Mana du är så jäkla grym fotograf/ stylist så du borde satsa på det:)!!!!!

2012-05-27 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0