o så söndagen då!

Min riktiga födelsedag även om det kändes som att jag redan fyllt år i 2 hela dagar!!!
Men söndagen var Johans och min egna dag! Johan firade mig genom att sno med mig till Gripsholms värdshus för lite egentid och avkoppling! Han ville att jag skulle få vila ut och njuta innan jag börjar jobba nu på onsdag (imorgon)! SÅ vi Åt middag och sov över, dagen efter satt vi i vårsolen och mös. Sen fick jag ytterligare en present....En 80 min spamassage! SÅÅÅ galet skönt! TACK min älskling för ALLT PUSS







Kvällen spenderades med Jenny och Ludde hemma hos Bergman och Karin! Valborgsgrillning med härliga människor!

Kommentarer
Postat av: Johan

Varsegod hjärtat :) Du förtjänade varenda sak och varenda minut av firande. Pusss

2012-05-02 @ 10:00:06
Postat av: Helena

Åh så mysigt!!! Det var du värd!

2012-05-04 @ 09:14:57
Postat av: Margareta

Ser hur skönt ut som helst:)

härligt att få egen tid efter allt firande!

Det är fint där, slottet är häftigt! Fin present av

Johan Grip!

Var där för många års sen med Irma Grip

som hon hette som barn! Måste tillbaka!

Kram

2012-05-05 @ 09:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0