Kontraster

Nu när jag har börjat jobba så kan jag inte göra annat än att ruuuuuusa hem när klockan slagit 17!!!
Vill hem till Levi! och Johan förstås ;)
Jag hinner spendera hela 1 timme med Levi innan han ska sussa :(
SÅ det blir lite lek o bus, följt av pyjamas, välling, saga, tandborstning och så john blund!
När Levi väl dunat in ligger jag och Johan i soffan helt utslagna av våra nya vardagsrutiner. och HÄR kan man se vem som är den mogna djupa och visa människan......

Den enes kvällar består av:





Och den andres av.....



Gissa vem av oss som är den vise?? hehe!!!

Ja ok ni gissade rätt ;) Men det känns SÅ absurt när jag sitter och kollar på mina program på TVn och råkar glimta på skärmen Johan sitter och kollar på, på sin dator! Det är helt klart stora kontraster!
Johans vilda naturprogram om exotiska djur mot...mina...ja låt oss säga andra djur!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hahaha.

Kan väl erkänna att jag sneglar på din skräp-tv till och från ;)

2012-05-08 @ 07:58:45
Postat av: Mana

hahah jag VISSTE det!!! ;)

2012-05-08 @ 08:42:35
Postat av: Anonym

Alla gör vi våra val, bra eller dåliga!

Tack Levi för idag! Kul att mysa med dig;)

vi ses på lördag! 29 grader varmt på söndag!

Glöm inte solkrämen! Puss:)

2012-05-08 @ 23:40:33
Postat av: Helena

Haha!!! Finisar!!!

2012-05-11 @ 07:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0