forts på Lördagens festligheter....

På kvällen hade jag bjutit över mina närmsta vänner
(de som befinner sig i landet så känn er inte bortglömda Emma och Carro)
Ville bjuda hem mina vänner på en persisk middag och bara sitta och äta och dricka gott runt ett bord
och bara ha det gött!
TACK ni som kom och firade mig och TACK för fiiiiiina presenterna



Grillade nötfärs och kycklingspett!



Finfina Jenny o Ludde tar för sig av mammas goda grytor



Långbordet



Tårtan......tricolore från Thelins! chokladälskarens dröm (present från mamma)



Levis present till mig! ÄLSKAR den!

En av Johans presenter till mig....vill bara skryta och berätta att han målat den själv och det är en porträtt av mig! Hur söt får man bli? Bästa bästa!



En alldeles egen Nespressobryggare med mjölkskummare från Shanty, Peo, Malin, Micke och Sabine
KÄRLEK!!!



Sen fick jag även 700 kr till en PT-timme på SATS från Jenny, Ludde,JEssica och Daniel! med tillhörande vattenflaska och hårtoffsar! HÄR SKA TRÄNAS!!!

TACK MINA FINA VÄNNER

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Oj vilket uppvakning du har fått Mana i dagar

tre, härliga bilder med vänner och god mat!

Fina presenter, tavlan från Johan är ju

extra plus i kanten! Det var många år

sen sist han rörde en pensel på duk:)

jättekul att se att gamla takter visar sig igen!

Hoppas det blir fler! Njut ni 30 åringen!

Och lycka till i morgon på det nya jobbet.

Jag tar hand om sonen i några timmar, skit mysigt!

Vi ska hänga i lekparken i Högalid!

2012-05-01 @ 23:06:44
Postat av: Anonym

Tack snälla:) en riktig känslosam morgon!! Längtar till i em redan haha puss

2012-05-02 @ 07:44:47
Postat av: carrobarro

Åh!!! Hade velat va med!! Pussss

2012-05-03 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0