Kusinbus!

Som jag tidigare nämnde så firades Helenas födelsedag igår kväll! Det bjöds på god mat och tårta och en massa kusinbus!
Levi som normalt är minstingen i de flesta sammanhang får lära sig tåla lite här i livet! igår var gnällnivån mkt hög på min lille son när kusin Eric blev så exhalterad och överlycklig av att få leka att han puttade och klättrade en hel del på Levi hahah! det var roligt att följa dom och se hur dom hanterar situationer själva! och som jag nämnde så hanterade Levi det mesta med gnäll igår. Ska bli roligt att se när han vågar säga ifrån, än har jag inte sett det!



Kolla in farfar/morfar med sina pöjkar :D





o så gobiten....






Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt! Har du gjort tårtan?

2012-03-13 @ 07:35:29
Postat av: Mana

Nej den hade Helena gjort fiiiin va???

2012-03-13 @ 09:29:04
Postat av: Margareta

En mysig em och stund hos fam. Nilsen:)

Så fina bilder på kusinerna och far och son:)

Säger en stolt farmor och mormor:)

2012-03-13 @ 11:22:58
Postat av: Helena

Tack Mana och familj för fina kläder i present! Superfina bilder! Du är så go bästa svägerskan:)

Tack mamma! Mysigt att h er alla samlade!!!

2012-04-05 @ 16:46:40
Postat av: Helena

Tack Mana och familj för fina kläder i present! Superfina bilder! Du är så go bästa svägerskan:)

Tack mamma! Mysigt att h er alla samlade!!!

2012-04-05 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0