Home make over!!!

Igår hade jag och Johan en barnfri dag....den spenderades hemma i våran kala lägenhet. Vi kände båda att vi ville göra lite ändringar för att det ska kännas nytt och kul att flytta in där igen snart.
Då vi har valt att kakla med vitt kakel i köket så kände jag att det skulle bli lite väl vitt! Så jag föreslog att vi skulle slänga in lite svart oxå!

Här är resultatet.



Idag fortsätter vi med att kakla och hoppas på att få flytta hem om 1 vecka. Fast först måste min bakfulle man vakna. Han och Peo fick en snilleidé att tömma en flaska rom ihop igår kväll...hmm!!! jag lär få vänta länge!
Sen senare ikväll bär det av till födelsedagsmiddag för Helena. Middag i Bromma! ska bli sååå mysigt med lite kusinhäng!

over n out!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Randigt och snyggt!!! Tjohoo! Jag är ju lite seg med att kommentera på senaste tiden, skärpning;)

2012-04-05 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0