Håll i er....

Här ska dunkas in inlägg nu!!! hahah!
Som ni säkert förstått så har dagarna varit fullsmetade den senaste tiden! Vi håller på att flytta in i vår lägenhet men det tar sin lilla tid! vill ju inte flytta över Levi förens ALLT är helt färdigt så det innebär att många kvällstimmar spenderas i stan just nu! Vi har fått ovärdelig hjälp av Johans mamma Margareta med städningen! Hon har städat HEEEEELA lägenheten oerhört noggrant även altanen! Kan inte tacka nog!! Det är bland det tråkigaste som finns och jag är väldigt glad att det finns andra i mitt liv som finner glädje och ro i att städa hahah!!!
TACK MARGARETA!!!!!

Så utan inbördes ordning ska jag dundra in massa inlägg nu, går efter bilderna jag har så hänger ni nog med....
som sagt håll i er!!!



saknat mig????

Kommentarer
Postat av: Margareta

Tack Mana för dom vackra orden, härligt att ni är nöjd

med jobbet:) jag är det själv! Kul att kunna hjälpa till:)

Ja Levi vi har saknat dig jättemycket:)

välkommen hem igen till Stockholm, vi ses snart igen;)

kram farmor<3

2012-03-23 @ 16:43:09
Postat av: Faster

Alltid!!!!!

2012-04-05 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0