FÖRLÅÅÅÅT!!

Ja jag lever!!! Så så sååå ledsen för bristen på uppdateringar!
Har absolut ingen ursäkt förutom att jag haft en bloggsvacka!! Men jag har nog hittat ut nu :)

SÅ jag sammanfattar väldigt snabbt! Senaste tiden har jag slitits mellan lite beslut som måste fattas. Då jag blivit arbetslös så ändrades min arbetssituatuion drastiskt som ni förstår.
FÖr att göra en lång historia kort så har jag fått ett nytt jobb som jag ska signa med imorgon. Jag återkommer om vad och vart. Men det innebär att jag om 2 månader kommer att gå tillbaks till arbetslivet 50% och Johan kommer att vara hemma med Levi 50%. Det är en väldigt bra deal och jag får jobba 50% tills efter sommaren så det kanske kan bli skönt att få lite egen vuxentid då o då. MEN jag ÄÄÄÄÄLSKAR att vara hemma mammaledig! inte alls uttråkad som vissa blir! så det är med lite delade känslor som jag gör det. Men man måste ju :D
Berättar mer efter morgondagen när det är 100% säkert.

Sen har det inte hänt så mkt....vi bor kvar i Täby, gissar på 1 vecka till! så snart blir det hemflyttningsfest YEEEEEAY :D

Vi har ALLA varit sjuka, riktigt skitsjuka faktiskt! och jag känner fortfarande av det i kroppen trots att det gått 2 veckor sen det var som värst. Johan fick kräk/influensan för 1 vecka sen......och idag åkte han vasaloppet.....9 gaaaaalna mil!
Kan inte förstå den killens viljekraft när han bestämt sig!!! imponerande! själv har jag suttit fastklistrad vid dator och TV och följt varje sekund idag! Vi hade tänkt att halva vasan ska han ju va nöjd med iom sjukdom och riktigt lite träning inför. Så när han klarade 9 mil på 11 timmar så var och är jag stoltast i stan!!!
kolla målgången...



(i mitten längst bak)




(längst fram till höger i blått)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Margareta

Kul att du är tillbaka. Har saknat dig!

Hur fick du fram bilderna? Bra jobbat av

Johan.

Lycka till i morgon!

2012-03-05 @ 18:12:53
Postat av: Johan

Vadå "(i mitten längst bak)"? Du menar i mitten näst längst bak! Vann ju spurten ;)

2012-03-05 @ 21:21:34
Postat av: mana

2012-03-08 @ 09:18:55
Postat av: Mana

ooooj sorry!! ja såklart jag menade det hahaha! puss

2012-03-08 @ 09:19:18
Postat av: Systeryster

Så impad att brorsan klarade det! Du är bäst bror, i allt!

2012-04-05 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0