Levi 1 år

Jag har fått mig en rejäl bloggsvacka! har bara inte orkat med det! Men sen slog det mig att jag började skriva bloggen för Levis skull....både för att vänner och familj som inte finns med i vardagen skulle kunna följa Levis och mitt liv men oxå för att Levi en dag skulle kunna se hur hans första tid i livet såg ut....saker som vi andra tar förgivet är nog himla roliga att läsa om senare.

SÅ av den anledningen sa jag SKÄRPNING till mamman i mig och kom på att jag bara INTE får slacka nu när något så stort händer, min fina fina underbara son fyller 1 helt år idag!
Kan inte förstå hur det har kunnat gå ett helt år! Tiden går snabbt när man har roligt brukar det ju sägas och OM jag har haft roligt! oj oj! utan tvekan det bästa jag någonsin gjort! Vilket år!!!!

Både gårdagen och idag har kalas stått högst på schemat. Igår var familj och närmaste vännerna här och idag var mammakompisarna här. Jag slänger upp massa bilder så får ni se :)





TACK alla för att ni kom och firade med oss! och TACK för alla fina presenter! You rock!

Kommentarer
Postat av: Faster

Det är vi som ska tacka för ett fantastiskt kalas men mest av allt för att du födde Levi som kom att förgylla våra liv!!! Han rockar!!!!:) och du;) Puss <3

2012-06-12 @ 08:39:27
Postat av: Anonym

Tack Levi för ett kul 1 årskalas, med mycket goda bakelser och tårta:)

Grattis igen från farmor och farfar:)

2012-06-13 @ 15:50:38
Postat av: Carrobarro

Sööööt han e!!! Det har ni gjort bra!! skit vilket tårtkalas, vilken morsa du e!! Craaazy!! Pusskalas när jag kommer hem!!!! <3

2012-06-13 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0