glömt bort....

 
 
 
Har nästan glömt bort hur man bloggar!
På riktigt!!!! Sidan och allt har hunnit ändrats medans jag tagit en paus!
Men sanningen är att jag inte hunnit med jobb och blogg.....de dagar jag varit ledig har jag velat spendera varje sekund med Levi!
 Så då blir det inte mycket tid över till bloggandet....iaf inte tills jag fått snurr på mitt nya liv ....MEN då kom pappa Johan på den brillianta idén om att HAN faktiskt kan hålla bloggen vid liv och blogga under sin pappaledighet....bra va :D
 
Så snart....i ny regi (ibland).....väcker vid LeviLoving till liv igen och i höst kommer vi att ha mycket att berätta då vi köpt kedjehus i Täby och ska ge huset en total extreme make over.....plus att vi med spänning väntar på dagisplats till Levi och under tiden bor i mammas ombyggda klädkammare tills lyan blir fin :D
 
Så snart alltså....
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej så kul att du är tillbaks igen!
Ser framemot info om det nya boendet med spänning!
Att få följa er stora förändring av huset;)
Levi får ett eget rum, mys!
Lycka till!

2012-07-28 @ 12:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0