Phuket round 1

MEd en viss fördröjning här på bloggen vill jag nu berätta lite om Phuket-tiden!
Vi bodde hos Jojo o Bastian i deras underbara villa i Nai Harn
Dagarna spenderades mestadels på stranden med jojo massa sol, bad och god mat. Vi kände ingen stress med att åka runt till massa nya ställen då vi visste att vi skulle tillbaka dit igen den 20:e jan för att möta upp Emma o Erik.
Kvällarna spenderades på middagar med våra sambon :)
Sista stranddagen blev något försenad då jag och jojo åkte runt på hennes scooter i evigheter på jakt efter barnmat! Efter några timmar fick vi ge upp och mamma mana fick ge sig på matlagningen igen! så nu fraktar jag runt små aliminium-lunchlådor med hemmagjord barnmat, ja vad har man för val lixom....Levi är en storätare och gröt el välling räcker inte! vad äter barnen här lixom? Har kunnat be om massa goda frukter men Levi är en kättätande liten krabat som btw trivs fruktansvärt bra :)
Men här kommer i a f lite bilder på det (inte så många det tar tid att ladda upp)
PUSSSS










Kommentarer
Postat av: Matilda

Men åhhh så fina bilder!!!

2012-01-09 @ 19:34:21
Postat av: Emma

Åh va myyyyysigt!!! Snart kommer vi!!!

LÄNGTAR!!!!!

2012-01-10 @ 01:47:50
Postat av: Margareta

Jag bara säger det "gud så skönt":)

Levi du har det ju hur bra som helst:)

kramisar från farmor och farfar<3

2012-01-10 @ 15:11:04
Postat av: Helena

Åh, så härligt ni verkar ha det!! Det är ni såååå värd efter kaoset. Fasters prins är bara så himla söt:) Puss på er

2012-01-11 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0