GOTT NYTT ÅR!!!!

Cementhjälmen är på så då är allt som det ska vara på Nyårsdagen!!! Jag kom rätt lindrigt undan men Johan spelade i en helt egen liga igår kväll!!!
öl, vin, champagne, shots, wiskey hmmm jag den saliga blandningen ställer väl till det för dom allra flesta!
Då det var totalt omöjligt att få tag på en taxi inatt så fick vi stanna kvar och våldsgästa Linda o Peter! Himla mysigt faktiskt! Jag sov på en madrass på golvet i Blixten McQueen sängkläder och Johan körde forsterställningen i soffan!!!
Imorse vaknade JAG (inte Johan) upp och hade en mysig morgon med familjen Landgren/Kolare med frulle och bus med Nosis!
Kändes rätt lustigt att glida hem sen med gårdagens smink, fjädrar i håret och slitna strumpbyxor!!! för att inte prata om bilbarnstolen med levi i handen hahaha!!

Men nu sitter jag här och dricker te med mamma medans Johan o Levi sover middag....snart ska det bestämmas hur dagen ska se ut! förmodligen måste vi dra till lägenheten och packa det sista då flyttgrabbarna kommer imorgon bitti klockan 8.00!!!

En sak som är säker är att ikväll ska jag äta PIZZA (Viktväktarna får hålla för öronen)

Här kommer lite bilder från gårdagen....














Kommentarer
Postat av: Margareta

Trevligt ni hade det! Hoppas Johan är piggare i dag!

Så bra att flytt gubbarna kommer i morgon

så dom kan sätta igång med golvet!

Gott nytt år och trevlig resa till Thailand.

Och tack för champagnen:):)

2012-01-01 @ 18:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0