går den smala vägen fram....

Jag har signat upp mig på Olga Rönnbergs magprogram, hon som är med som tränare på Biggest looser. Det innebär att jag kommer att få ett helt galet magprogram att följa samt en lista på vad jag får och inte får äta på 5 veckor.
Det hela är just för kvinnor som fött barn och behöver få tillbaka sin bålstabilitet så jag är VÄLDIGT peppad. Så peppad att jag körde slut på mig själv på Bodycompatpasset igår när jag var på gymmet aaaaaj min rygg! har så mycket träningsvärk att jag skriker när jag råkar hosta eller nysa hahah! Men det e bara att skärpa sig för om 3 timmar står simning på schemat.

Häromdagen  testade jag Olgas nyttiga gröna pizza! Gjord på broccoli...ser väl inte så pjåkigt ut?




Ing:
1 broccolibukett
1 Mozzarella
1 ägg
salt, peppar, oregano
zetas färdiga pastasås
tillbehör efter smak.

Mixa ihop 1 rå broccolibukett eller 1 pkt fryst broccoli.
Riv mozzarellan mha rivjärn.
blanda i ett ägg
vispa samman!
krydda med lite salt, peppar och pizzakryddor som oregano.



tryck ut till 2 "degar" och grädda i ugn på 175 grader tills de ser någorlunda gräddade ut.

Ta ut "degen" smeta på pastasåsen.
Ha på det du vill ha. Jag hade pepperoni, kycklingpålägg, svamp,tomat, oliver, ost och och basilika.



grädda igen i ugnen tills den ser gräddad och fin ut.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ser gott ut! Lycka till med maten och träning!

Duktig du är:)

2012-02-12 @ 22:17:37
Postat av: mamma

Det var gott.

2012-02-13 @ 21:26:29
Postat av: carrobarro

ser riktigt gott ut! ska jag testa nån dag! Saknar dig fina! Pussss

2012-02-14 @ 07:56:32
Postat av: Avish

Koshti mano ba in aksat:) omadam sued baram bayad hamasho doorost koni:) and I'm not taking no for an answer missy

2012-02-29 @ 12:16:50
Postat av: Johan

update update update update!!

2012-03-01 @ 06:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0