Burrrrrr

Nu undrar ni vart jag har tagit vägen....jo jag kan tala om att jag fryst fast och kan inte röra mig.....faaaaan vad kallt det är!

Testat att dra ut och hitta på saker några gånger men när alla kläder kommer på Levi så får han nästan inte plats i sin vagn hahah han ser ut som en stoppad korv som lider. Sen underlättar det ju inte att vi bor ute i Täby just nu. Missförstå mig rätt vi trivs jätte jättebra här hos mamma men man saknar sitt!

När man varit ute och rest så längtar man ju hem till sin säng och sina saker....och nu blir det snart 2 månader sen man fick sova i sin egen säng. Inte nog med det så måste man konstant bråka med försäkringsbolag x 2 är lite less på att vara en argbigga.

Imorse ringde byggkillarna till Johans mobil kl 07.30 och sa " idag ska vi börja lägga nytt golv vad ska ni ha för golv?" eeeeeh tack för framförhållningen!
Så jag har suttit i telefon med klagomålschefen på föräkringsbolaget....fortsättning följer.


Kommentarer
Postat av: Margareta

Urtrist:( så ska det inte behöva vara, jobbigt som det är!!!!!

Varma kramar

2012-02-09 @ 15:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0