Påskpyntat o klart!

Nu har Påsken kommit hem till oss trots att vi flyr från stan imorgon och åker till Landet. Det ska bli riktigt skönt att få komma ut dit och mysa! Sen är vi även väldigt nyfikna på hur utbyggnaden av min o Johans o Levis stuga ser ut! Svärisarna har jobbat sååååå hårt hela året så jag tror att det kommer vara galet fint...bilder kommer sen :)

pynt pynt här var det pynt.....












och så måste jag ju bara säga STORT GRATTIS till svärfar Bosse som fyller 60 år idag HURRRRRRRAAAAAA!!!!!
ska se om vi får gå förbi med lite blommor o fika senare under dagen!

Sen senare ikväll kommer lillmallan hit på middag, hon har önskat min högrevsgryta så det är bara att köra :)

Ha en grym dag
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Så påskigt ni fått! Fint! Glad påsk till er alla från oss alla! Kram

2012-04-05 @ 16:19:54
Postat av: Margareta

Så mysigt och fint du har pyntat!

Tack för besöket i dag på makens stora dag.

Helmysigt att ni tittade förbi:) ska bli så kul att

ni kommer till landet så vi får visa er ert fina hus!

2012-04-06 @ 00:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0