nu närmar det sig....

oj oj oj nu känns det att ångesten kryper på...sista veckan som 20+.....sista veckan som 100%-ig mammaledig sen börjar ett nytt kapitel i mitt liv!
Nytt liv nytt jobb...Börjar som jag tidigare nämnt börjar jag nytt jobb den 2 maj!
Kommer att arbeta på en Mediabyrå som heter Phd och där kommer jag att jobba med Digital marknadsföring!
Just nu känns det väldigt läskigt att behöva aktivera igång hjärnan och använda andra ord än "aj aj" "Nej""klappa snällt" "FY ior" "akta Levi" ja ni förstår!
HUR SKA DET GÅ?? känns läskigt att byta blöjor mot möten och viktiga beslut! men samtidigt kommer jag nog känna att jag får lite lugn o ro och få känna mig lite vuxen och egen igen!
Just nu har Levi en fas där han lider av separationsångest och jag har blivit van att det konstant hänger en bebis från mina ben och armar! så kanske kommer jag njuta av att få sitta och dricka en kopp kaffe, ha datorn ifred, äta något sittandes utan att konstant behöva springa ifrån min matglada son som inte låter mamma äta något i fred (kanske inte syns på mig) ;)
Men just den här veckan känner jag mig lite sorgsen över att inte få vara med och följa Levis VARJE steg! VARJE dag!

Mitt hjärta och jag




Kommentarer
Postat av: mormor

Azizane man che naz hastid.boos

2012-04-24 @ 17:07:33
Postat av: Margareta

Mana det kommer att gå jättebra för dig och Levi!

Men jag förstår det är ju mysigt att vara hemma

och se alla framsteg han tar varje dag!

Jag önskar dig lycka till på det nya jobbet!

Kram:)

2012-04-24 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0