My boys!!

Kolla så söta dom är mina små pojkar!!!



Efter en god liten nap drog jag o Levi till SATS för lite spinning! Levi var på minisats under tiden och hade sjukt skoj, märks mer och mer att han behöver leka av sig och bli mer stimulerad nu! och då hör jag ändå till dom som leker mycket med barn men jag pallar inte hans nivå....det är väl därför det blir bra att börja på dagis till hösten!

Nu ska vi kamma oss o gå på kalas! Brorsan fyllde år igår och ikväll ska vi dit på middag och tårta! (minus tårta för mig då)

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Farmor

Sötisar:) mysigt med sällskap!

2012-04-20 @ 18:54:32
Postat av: Faster

Så mysigt!! Gosingar:)

2012-04-22 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0