Möhippa för Jessica...

Jag har massor att blogga om men inte tiden att göra det :( det börjar verkligen kännas att jag har en liten grabb här hemma! man kan inte slappna av och vända blicken bort, då händer det något direkt! inte nog med att han är så nyfiken och aktiv just nu, men han har även gått och blivit sjuk...eller konstigt sjukt! Han har nästan 40 graders feber och röd på kinden upp till örat, han får alvedon var 4-5:e timme för att orka med nåt! Vi var inne med honom igår då vi misstänkte öroninflamation men det var det inte! Så vi får väl se hur natten blir nu! Vi har tid hos BVC imorn hos en barnläkare så då får dom oxå ta sig en titt.

Hursom....helgen då!
Fredagen var lugn, vi käkade suschi och kollade på film, en härlig kväll i soffan med andra ord.
Lördagen var dock lite vildare!
Vi hade möhippa för fina Jessica! :D Hon och Danne ska gifta sig i NY den 14:e april men vi ville ändå ha en möhippa och fira lite.
Jag och Jessica hängde 5 timmar på Crew Sthlm så jessica kunde få klipp, sling, hårförlängning, fransk manikyrset OCH sminkning från make-upartisten Sofia.
Efter det åkte vi hem till mig där resten av gänget väntade för att överraska Jess. Vi drack bubbel, käkade snittar och lekte lekar innan vi begav oss till Beirut café för en middag följt av utgång.
Trots att kvällen fick avslutas lite abrupt så hoppas jag att Jessica hade en askul dag och kväll med oss!!!













PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Johan

Fiina :)

2012-04-03 @ 10:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0