Kärlek!

Häromdagen när Levi hade feber ville han bara vara i min famn hela tiden, så vi lät honom somna hos oss istället för i sin säng. Det är hjärtskärande men oxå vääääldigt mysigt när han bara vill kramas och inte är tooookhyper. Vet inte om man får säga så men nu gjorde jag det ;) man ska väl se det fina i saker visst?!

Den här bilden tog Johan på oss i söndags då jag (bakis efter möhippan) somnade med Levi i famnen i soffan!
Det här mina vänner är det ABSOLUT mysigaste dom finns i världen!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ser hur mysigt som helst;) avundsjuk! Där skulle

jag vilja ligga och mysa med gos killen!

Ser framemot påsken då blir det mysa av:)

kul att ni hade så kul Mana att du blev bakis:)

2012-04-04 @ 21:34:31
Postat av: Matilda

Åh så mysigt det ser ut!!! Stor kram och glad påsk!!!

2012-04-05 @ 07:41:19
Postat av: Helena

Stackars liten som varit sjuk:( Min lille har också feber. Det är så himla mysigt och anledningen till att stora E hamnade hos oss i sängen och inte kommit därifrån;)

2012-04-05 @ 16:21:53
Postat av: Emma

ÅHHH GUUUUUUUD VA GOSIG BILD!!

Får jag vara med och skeda/sleva???

Puss

2012-04-06 @ 03:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0