Kalasigt värre

Har inte hunnit blogga, har haft inlägg på lager men inte hunnit lägga upp dom så nu kommer en summerad variant!
Mina dagar har mest innehållit Levibus och Olgaträning! OMG vad kvinnan kräver mycket av mig! vissa dagar är det upp till 3 timmars träning och det mina vänner hinner jag INTE med! Men däremot kör jag på det som jag tycker är lämpligt! träning varje dag kan jag få till men inte 3 timmar per dag. Så nu har Levi blivit van vid Minisats och jag kan i lugn o ro träna och duscha känns lyxigt! Får nog vänja mig vid att jag konstant knatar runt med träningsvärk numera! Väntar ivrigt på resultat nu! tycker det borde visa sig ordentligt nu nä jag tränat så bra och inte ätit snabba kolisar på över 3 veckor. Vi får väl se?!

I söndags hann vi iaf med ännu ett 1 årskalas ....inte vem som helst som fyllde år! Utan det var Eric, Levis kusse och vår Gudson.  Som vanligt hade mamma Helena gjort så fint och tänkt på alla detaljer! bäst man noterar vad som hör ett bra kalas till, det är inte såååå långt kvar till Levis 1 årskalas. Vi har bestämt att det ska hållas den 10 juni  dagarna innan kommer jag, Johan och några vänner åka till Köpenhamn på hemligt uppdrag, kan berätta senare! ;)
Men här kommer iaf några bilder från i söndags!





Hur gått ser inte det här ut då?! jag åt fakiskt en solbulle men det var allt!! :D



Fiskdamm


Kommentarer
Postat av: Margareta

Såå mysigt ni hade det på Eric's

födelsedagsfest och fint! Idag firar jag och Levi igen

Eric på hans dag:)

Ja ser också fram emot Levis 1 års dag:)

killarna börjat bli stora! Dom är ju så härliga:)

2012-04-27 @ 08:26:48
Postat av: Margareta

Du är ju skit duktig Mana som tränar så, jätteimponerad!!

Med tankte på att du har lilla Levi också, småbarnsföräldrer!

Stark gjort:)

2012-04-27 @ 08:34:38
Postat av: Helena

Åh tack för fina ord!!! Värmer mitt hjärta:) Tack fina gripar för presenter och firande av vår lilltass. Som höll sig undan för kameran dagen till ära;) haha!

Ps förlåt att jag inte varit inne på bloggen tidigare.

Kämpa vidare duktiga Mana!!!!!

2012-05-04 @ 09:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0