Gårdagen!

Gårdagen var en grå dag.....startade riktigt tråkigt och följdes av regn och rusk! Det första som hände var att mamma ringde och berättade att farfar tyvärr lämnat oss!  :(
Det var väntat och han var gammal men hur mycket man än accepterar att det är livets gång och att det var det bästa möjliga sättet att dö på.....så är det ändå så fruktansvärt jobbigt när döden uppenbarar sig!
Man sörjer väl både saknaden av farfar, att man aldrig kommer få träffa honom, att han aldrig kommer få träffa Levi men även att Det kommer drabba en så många gånger i livet! Jag har verkligen svårt för döden! önskar att jag en dag kommer över den! men jag är både rädd för döden och kan få panik när jag tänker på att nära och kära en dag kommer lämna mig!
sen fortsatte kvällen med tvätt,städ och röj här hemma inför helgens festligheter! vi skrubbade och skrubbade men tvätten hann vi inte klart med så jag och Levi fick avsluta nu på morgonen!

Tur att man har sån bra städhjälp! ;)







Ta hand om varandra nu och njut av helgen! det ska jag göra rejääääält i helgen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nämen vad jobbigt med farfar! Det är läskigt med döden... Stor kram!!!

2012-04-27 @ 09:44:26
Postat av: Anonym

Nosen. Se till att han viker rätt nu. Lär du honom fel från början så går det aldrig att rätta till!!

2012-04-27 @ 11:36:16
Postat av: Johan

//Johan

2012-04-27 @ 11:36:52
Postat av: Fastet

Sötnos!!!! Elliot är en hejare på att tvätta och Eric tycker det är spännande med maskinerna så Kidsen får nog snart bli tvättansvariga. Skönt;) puss på dig Levigos

2012-05-04 @ 09:20:54
Postat av: Helena

Döden är skrämmande!!! Elliot pratar ofta om döden och gråter. Superjobbigt! Jag känner med dig Mana och saknaden efter farfar:( Varföf kan vi inte bara leva för evigt??? Puss å kram

2012-05-04 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0