Cupcake mania!

I fredags hade jag några tjejkompisar med tillhörande bebbar här på lek och fikastund!
Dagen innan hade jag och Samia tagit Ikeabussen ut till kungens kurva och shoppat loss på diverse prylar bland mkt annat så gick jag loss på bakhörnan och köpte massa baksaker som väckte baklusten i mig.
Så så fick det bli, hittade en GRYM bakblogg heavenlycupke och inspirerades!
Så här har ni resultatet...polkagriscuppisar, snickerscuppisar, limecuppisar och sist men inte minst favoriten cola och havssaltcuppisar :D










här har ni fika för 4 hahah!

Kommentarer
Postat av: Shompy

Jag drömmer fortfarande om limecuppsen...mmmmm :P

2012-04-17 @ 17:28:19
Postat av: Helena

Himmelskt gott det ser ut! Du är grym Mana, starta nåt😉

2012-04-22 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0