Slim trim dags!

Nu känner jag mig klar med min preggo-kropp!
NU jävlar ska jag ta tag i mig själv och kliva ut ur min fat suit!
Första veckan efter förlossningen tappade jag hela 12 kg och fick då för mig att det här skulle gå snabbt, men icke! sen dess har vågen stått helt stilla! Jag har 10 kg kvar till vikten jag hade innan bröllopet (6kg till innan graviditeten) SÅ nu ska jag ner 10 kg det är målet.

Middagen igår var vädigt nyttig och sjukt god. Måste tipsa om det här.
Ångkokt rengbågslax med chili,vitlök,lime och koriander. Till det lagade jag butter squash-pumpa som jag rostade i ugnen med vitlök och tryffelolja.
Visst ser det smarrigt ut??  Johan sa att det var restaurangklass på maten, inte illa ;)


 


Kommentarer
Postat av: Johan

Ja galet gott! You go girl!

2011-09-12 @ 08:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0