Namngivningsfest!

Hela förra veckan gick till att fixa och trixa till lillgripens namngivningsfest ute på landet.
Därav min frånvaro här på bloggen. Men nu är jag tillbaka och fullt fokuserad ;) Håller faktiskt på att utforma en helt ny design till bloggen så håll utkik snart kommer en ny mer pimpad version!!!

Som jag nämnde så stod namngivningsfesten i fokus nu i helgen, redan i fredags åkte vi ut till landet för att förbereda festen som skulle hållas på lördagen. Vi fick med oss Farmor Margareta, Andy, Shanty, Peo och Jesper och hade lite kvalletid innan alla kom på lördagen.
Kalaset började kl 13 och då hade vi en ceremoni på bryggan med solen som sällskap.
Shanty och Malin sjöng kärleksvisan huuuuuur vackert som helst och vi "döpte" levi med en flaska Moet hehe!! Ceremonin avslutades med att vi planterade ett plommonträd i Levis ära som vi ska få se växa i takt med vår lilla prins.

Efter det åt vi en grillunch och lekte. Lekledaren Johan hade ordnat med 5-kamp och tipsrunda.

Vid 18- tiden hade några lämnat oss bla Levi som vi för första gången lämnade ifrån oss över natten.
Mormor jojje fick ta med sig vår skatt hem :)
Sen började "vuxenfesten" Kräftskiva nere på bryggan följt av bastubad och sång.
Jag fick mig en rejäl fylla för första gången på 1 år hahah! Sjukt kul.

Tack alla som kom och fira vår skatts dag med oss, kan inte beskriva med ord hur lyckliga vi är för att ni tog er ut och firade med oss!! all kärlek till er.

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

BÄSTA BLOGGEN!!!!! mer mer mer mer!!!!!!

2011-09-06 @ 03:19:58
Postat av: Johan

Ja ett jättetack till er alla som kom ut och delade denna speciella dag med oss :)



Tack för alla fina presenter!



Och ett stort tack till Shanty och Malin för fina sången!

2011-09-06 @ 09:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0