Min coola son!

För varje dag som går blir jag bara mer och mer kär i min lilla trollis! Det är så roligt nu när man får kontakt med honom. Hans leende och busiga blick får mig att smälta. Kolla vad stor han har blivit.

Här med sin Rolling stones tisha han fått av fina Malin (Lillmallan)





Mommy went wild idag och slog på stort, hela 3 st Geggamojjamössor blev det. Hade jag haft råd hade jag köpt hela butiken, dom har så galet fina saker. Men när en mössa kostar över 200kr så får man nöja sig med 3 st. Ska även tilläggas att jag utnyttjade ett Groupon erbjudande så jag betalade "bara" 300kr för alla 3 så ni inte tror att jag är gjord av pengar ;)
Snygga va?! kanske blir lite mer shopping därifrån när vi är på Underbarabarn-mässan i oktober. Vem vet ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

gu va söt han är :-)

2011-09-22 @ 13:42:10
Postat av: Anonym

Han blir bara sötare och sötare för varje dag!! Och det är så härligt att det blir roligare och roligare för varje dag att vara mamma! (och pappa :-)

Puss och kram!

2011-09-22 @ 15:25:57
Postat av: Emma

Miiiin Levi!! Jag vill mysa NU!!!! saknar er!!!

PUSS

2011-09-23 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0