Hemmafru!

Sticka, virka, baka, laga mat, ta hand om barn osv......vad hände med partydjuret ;) ?! nä men ärligt talat så älskar jag att få pyssla, och ovannämnda aktiviteter känns  just som pyssel för mig. Varvar liksom ner på ett sätt som jag inte kan beskriva. Speciellt med bakningen. Även om jag inte äter det jag själv bakar så mår jag bra av att baka till andra! Konstigt tänker säker ni men för mig är det avslappnande! kanske handlar det om att få se saker skapas, byggas upp osv vem vet...but I love it!!! SÅ det lär dyka upp fler baktips här!!!

Kolla in vilken härlig fisk och skaldjurssoppa husmor serverade igår till middag ;)





Just att sy har jag inte gjort på bra länge, men idag åkte jag till Ikea och hittade ett assnyggt tyg som jag nu håller på och syr längder av. Ska ordna lite provosoriska "dörrar" till sovrummet så att lilla Levi får lite privacy när han ska sova. Började som sagt idag, men jag lovar att det kommer bilder på mitt mästerverk ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

Den va johnny tung tung!

2011-09-26 @ 08:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0