Finbesök X 2

Full rulle idag, började dagen med att träffa mammagruppen för första gången. Mycket roligare än jag trott! konstigt att man aldrig blir trött på att dra sin förlossningshistoria!
Efter träffen skyndade jag hem till nästa date, Jessica och Felix kom över på lunch och mös med oss. Felix hade varit på 5-månaders-vaccinationen idag, stora killen. Nästa vecka är det Levis tur att ta 3 månaders-vaccinet.
Dagen fortsatte med slutbesiktning av vår lägenhet. Blev faktiskt inte klokare av besiktningsmännens besök. Dom konstaterade återigen att saker ska åtgärdas, samma saker som togs upp på besiktningen för 1 år sen SUCK!!!
JUST DO IT känner jag!
Men dagens aktiviteter var inte över här om ni trodde det. Nä för sen fick vi finbesök av härliga paret Dunder som gulligt nog handlade med sig mat OCH tillagade middagen åt oss! det kallar jag för middagsbjudning. The Dunders bjöd på Skvarki (polsk köttsoppa) sjuuuukt gott.

Nu har dom just åkt hem och vi har just fått Levi lugn. Normalt sett så är det HELT omöjligt att hålla honom vaken efter 19.00 men idag hade stackarn så himla ont då hans tänder är på väg upp! så 21.30 dunade han in!
håll tummarna att han sussar natten igenom nu! Nu är jag glad att jag inte ammar kan jag ju säga, tänder och amning känns sådär ;)

Fina Felix

 

En mycket nöjd Levi i Jessicas famn

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fin bloggen är Mana, toppen snygg!

2011-09-09 @ 08:51:20
Postat av: Mana

TACK snälla Marie!!! kraaam

2011-09-09 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0