sjukstuga!

Här hemma har det snorats vill jag lova!!! hela familjen har legat förkylda och nyst ikapp! låter skitjobbigt jag vet men om jag ska vara riktigt ärlig så har det varit himla mysigt också :) skönt och kul att ha Johan hemma med oss! skönt att få avlastning och att få kunna sova, duscha, prata i telefon...ja ni vet sånt som normala människor ser som naturliga vardagssysslor är nu lyx i min värld :)

Så vad har hänt sen sist då.... Jo om vi börjar med torsdagen, Johan ville spendera några timmar ensam med moi på stan och fixade en överraskningsdate till oss. (Som min mamma råkade avslöja, men vi går inte in på det) hahah!!!
Jag fick instruktioner att vara klädd och sminkad kl 17....då kom farmor över för att passa Levi. Sen gick jag och Johan ut på stan hand i hand :) Det bjöds på middag på Mathias Dahlgren följt av bio, nämligen Midnatt i Paris!!!!
Det var såååå mysigt att bara vara vi två, ha tid att prata och bara kunna gå och hålla hand! Jag har världens finaste man som tar så bra hand om mig!!!




Fredagen började och slutade bra men hade en liten otrevlig mellanakt. Jag började dagen med att åka och träffa upp min kompis Jojo, det var sista möjliga tillfället att ses innan hon flyttade till Thailand (gjorde det i lördags)...Hon och hennes kille flyttar till Phuket i (till att börja med) 9 månader för att jobba med Jojos syrras godisbutik. Så jäkla kul! Då vi ska till Phuket i jan så kommer vi att åka och hälsa på :) vem vet man kanske får smaka lite godis om man tar sig hela vägen till Thailand :)
Sen när jag kom hem från lunchen så kom det tråkiga mellanspelet, ska inte gå in på det här. Men man kan väl bara säga att jag önskar ibland att jag kunde vara lika känslokall som vissa. Men tyvärr så kan jag inte stänga av känslorna! summa summarum är väl att you win some, you loose some!!!! Med win some kan jag ju bara säga att i all skit kan vissa andra glänsa och visa sån kärlek!!!! TACK bästa Shanty för din axel!!! löve you!

Sen åkte iaf vi med svärisarna till landet och mös hela helgen. Idolfredag på kvällen och sen på lördagen var vi i Nortälje på fina Sallys dop! kolla så söt hon är och du Matilda....fan dig för att jag inte lyckades hålla mig undan det här bordet!!! (kanske inte behövde smaka 1 bit av allt men så blev det )






Sen har ju resten av veckan spenderats här hemma med nässpray, te och näsdukar. Nu hoppas jag att det snorats färdigt och att uppdateringarna inte kommer i sån samlad form igen :)

PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Scampi

As the wise One two Srie always says: "a friend in need is a friend indeed"! Puss! Love you back!

2011-10-20 @ 17:25:54
Postat av: Matilda

Åh krya på er och en bamsekram som behövs!! Puss

2011-10-25 @ 00:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0