Källarfynd!

Idag har vi hunnit med en hel del, Levis och Johans dag började redan kl 6 imorse då Levi kände att han sovit färdig, Johan kände nog allt utom det, men lillen vann :) Jag som hade sovmprgon tryckte in öronpropparna så djupt in det bara gick och sussade vidare till strax efter 9!!!

Sen fick jag fortsätta min lyxdag med en kiropraktorbehandling och efter det mötte jag upp hela tjocka släkten på brunch hos svärisarna :) Det bjöds på allt från smörgåstårta till köttbullar och prinskorv. Väldigt smarrigt!!
När brunchen var avslutad så stannade vi kvar och "rensade" källaren på Johans gamla prylar.
Johans konstnärsfarfar Sven har lämnat så fina saker efter sig bla annat sina gamla målarprylar, kan tyvärr inte visa bild på dom då Johan "blixten" Grip redan hunnit städa ner allt till källaren men jag kommer att vilja inreda med prylarna så då kommer bilder :)


Men här kommer några av fynden,
Den här fina Volvon har Johan fått i present av sin farfar som nu kan smycka Levis "rum"



Johan kan han me....kolla vilken fin teckning från 1986, det som hänger mellan benen hmmm??
ja välj själva!!




Om ni trodde dagen var slut där så har ni fel, för vi hann även förbi Ikea en snabbis medans farmor, farfar coh Levi mös hemma. Eftersom min lilla son bara vill sitta eller stå så ser han numera ut som en ostbåge när han sitter i sin babysitter, så en "riktig" stol stog på önskelistan. Kolla så fint han sitter :)




Kommentarer
Postat av: Johan

Hehe, det som hänger mellan benen på mitt självporträtt är snörena på tröjan. Kommer inte ihåg hur den såg ut men antar att man kunde dra åt den runt midjan (som en dunjacka). Kommer ihåg att det där var min favorittröja, därför jag ritat in detaljer som snöret och trycket med text på bröstet (pretty advanced för en 6-åring va ;)

2011-10-10 @ 11:00:57
Postat av: Farmor

Så fint du sitter, det blev ju jättebra!

Kan du hänga med mamma och pappa vid middagsbordet:)

fin bil fick du också, kolla in pappas fina gubbe

som han har ritat:) vi får se om du har pappas talang för konst!

2011-10-10 @ 20:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0