Dessa snortider tar visst aldrig slut!

När man tror att man ska bli frisk så tror man visst fel! I fredags kände jag mig friskt! ÄNTLIGEN tänkte jag! Ok då orkar man ta hand om Levi som snorar! och visst gick det bra! Vi började morgonen med finbesök från Norge! Fina Carro var hemma över helgen och spenderade fredagen med mig och Levi! Vi började med lite frukost och mys hemma hos oss och sen gav vi oss ut på promenad på stan. Jag föreslog att vi skulle försöka hitta en bra butik och köpa en overall till Levi så vi kunde sitta ute i kylan! Vi kom ut från Lindex utan overall men med massa annat fint moster Carro went wild och shoppade loss till Levi!!! TUUUUUUSEN TACK fina du!!! jag har utlovat bilder med kläderna på och det kommer (ska bara växa lite först ) ;)






Lördagen var också lugn, vi städa hemma och bara vilade, jag bakade lite muffins och vi gick över till Hamed o Malin på lite fika!  Hemma hos dom var det full rulle med förberedelser inför bebis-arrival. Vilken dag som helst nu!!! beräknad förlossningsdatum är den 13 nov men det känns som att lillen vill ut tidigare! vi får väl se....

men Levi längtar massor....



Hamed vill oxå känna på känslan ;)




Lördagskvällen spenderades med brudarna ute på stan! Jag, Shanty, Linda och Sabine åt middag på Bar Nombre! Mycktet trevligt och VÄLDIGT gott! lite butter bara över portionsstorlekarna! får nästan ta med luppen nästa gång för att hitta min köttbit, men det lilla man fick smakade ljuuuuuuvligt!!!!







Under middagen satt jag och tjatade om hur varmt det var....ingen höll med mig, hmmm!!! men jag svettas ju!!! tänkte att kanske höggravida Linda skulle ha samma svallningar men icke! sen tänkte jag att det kanske bara var rödvinet som fick kinderna att blossa! men sen började det sticka i halsen också! mycket märkligt!!! jag var ju frisk nu ju!! Men icke!!! under natten blev det bara värre och värre och på söndag morgon var jag helt förstörd! värk i hela kroppen och frossa! kunde inte ens hålla i Levi!!!
SÅ vi packade ihop våra prylar och flyttade hem till mamma och här har v stannat :) Johan och mamma tar nätterna och avlastar mig massor så jag får återhämta mig!  Jag mår fruktansvärt mycket bättre nu så det går åt rätt håll! men det får bli vila den här veckan också så ska det nog bli bra!
Levi mår mycket bättre nu och sover på nätterna igen, tyvärr har katten blivit sjuk och spyr hela tiden....mamma har helt klart fullt upp med oss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va mycket mys på en gång!!!! önskar att jag kunde vara med!!!!! saknar ALLA!!!!



puss

2011-10-31 @ 07:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0