vart tar tiden vägen?

Jag vill verkligen bli bättre på uppdateringar men jag förstår inte vart tiden tar vägen!
Direkt efter att jag skrev mitt förra inlägg (när jag var i Täby) så gick jag ut till köket för att fixa mat till Levi! medans micron gör sitt så kollar jag ut genom fönstret för att se om pappa är på väg tillbaka från sitt läkarbesök. Istället ser jag att det står en akutbil och en ambulans vid vårdcentralens entré! fick en klump i magen och kände direkt att klart det handlar om pappa! slänger på Levi kläder och tar honom i bärselen och springer ner till vårdcentralen. Mycket riktigt så är det ju just pappa det gällde! Han låg i ett rum med EKG kopplat till bröstet. Han hade haft ont i magen och dom blev oroliga! Så det vara bara att åka in till Danderydsakuten för att utreda. Han blev kvar över natten för observation men mår idag mycket bättre.

När vi ändå var på Danderyd så passade jag och Levi på att göra något mycket roliga! nämligen hälsa på lilla Telo och hans päron. Kolla in mysungen! och vaaaaad hände med Levi??? när blev han så stor????





Här är Levi med sin nya favoritleksak :)



Som ni säkert förstår så har Hamed o Malins bebbe inte behagat komma ut ännu! Längtar så mycket nu! Mer än när jag själv skulle bli mamma för då var jag mest rädd! den här gången är det bara nöje! syskonbarn är ju så nära man kommer till egna barn!
För att dämpa Malins något uttråkade tillvaro så passade vi på att baka en massa bullar igår! kan ju vara bra att ha om det kommer folk på besök sen ;)



och NEJ jag frossade inte i bullarna!!! Viktväktarna skulle inte tillåta det ;) senaste resultatet = minus 3kg på 2 veckor jippppppppiiiiii!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0