skrivkramp!

Jag verkar ha drabbats utav en mildare form av skrivkramp! Jag tänker att jag ska blogga om diverse saker som händer men sen så kommer jag av mig av olika anledningar. Men det betyder inte att det inte händer något i mitt liv oh no.

Förra veckan kom pappa hem igen för leverans 2 av barnbarn :)
Så jag och Levi följde med ditt Arlanda för att möta upp honom. Kanske inte behöver förklara hur han reagerade va?! Efter att inte träffat Levi på 3 månader så släppte han bara sina resväskor och sprang emot oss.....Han såg nog inte ens mig och mamma utan tog Levi i famnen och satte sig på en bänk för gosstund :)
Det måste ju ha hänt såååå mycket med Levi under de senaste 3 månaderna men det är svårt att förstå när man är med honom varje dag. Jag menar jag ser ju förstås utvecklingen (är ju inte blind) men det blir nog väldigt tydligt om man har varit ifrån honom så länge.

Då pappa varit hemma så har vi försökt spendera mycket tid ute i Täby så dom får umgås så mycket som möjligt.
Johan jobbar ju ute i Täby och har högtryck på jobbet just nu så det passar sig bra att vi bor här ute lite då o då så han kan jobba över. Så nu är vi då här igen. Kom imorse och ska stanna till fredag morgon. Så idag ska jag och Jessica träna (spinning och Core) och sen blir det film/middag hos Shanty med henne och Lina. Levi får stanna hos mormor och morfar :)

Sist men inte minst vill jag önska det senaste tillskottet i gängets bebisskara välkommen!! Linda och Peters andra son föddes igår morse, saknar fortfarande namn men det hänger mellan Theo och Leo nu så Emma har kommit på det snitsiga namnt TeLo tillsvidare :) förhoppningsvis blir det en tur till BB idag för lite bebismys.

Ha en bra lill-lördag idag mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Like på Telo! kör på't!

2011-11-09 @ 17:27:27
Postat av: mormor

jag tackar för att ni är här hos oss . det är så mysig var enda minut.

2011-11-10 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0