Caspian loving!!!

När det går undan så går det VERKLIGEN undan!!!
min finfina brorson hade brådis ut igår! Malins värkar satte igång runt 20 tiden igår kväll och 23.59 kom lilla sötnosen till världen efter lite dramatik. Ska inte gå in på det här men idag mår alla superduper och är lyckan själva :)

Jag hade ju svårt att sova inatt! ville bara springa till BB och ge alla en kram men jag fick hålla mig!
Dagen spenderas med farmor och faster. Först åt jag och Levi lunch hos farmor och sen mötte vi upp faster Helena och kussen Eric på en prommis i solen :)



Sen lämnade jag kvar Levi hos farmor och begav mig till BB, ni vet ibland när man vill gå fortare än vad kroppen hinner med...lixom lite halvspringandes men underkroppen hinner inte riktigt med...så var det idag när jag gick från T-banan till BB Stockholm hahah måste sett rolig ut!!!

kolla in vilken sötsak! blev kär direkt!!!








Stolta farföräldrar!!!!


Kommentarer
Postat av: Margareta

Grattis farmor och farfar:)

2011-11-17 @ 17:38:22
Postat av: Helena

Vilka fina bilder!!! Välkommen fina prins!!!

2011-11-18 @ 06:34:51
Postat av: Carrobarro

GRATTIs!! Jættefina bilder! Puss

2011-11-20 @ 14:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0