Barnfritt i helgen.....typ!

Jag har helt grabbfritt i helgen, Ior, Johan och Levi har åkt till landet med resten av familjen. Jag kunde inte slita mig från stockholm då jag visste att Caspian skulle få komma hem frånn BB i helgen.
Så därav min barnfria helg. Dock har Levi ersatts av Caspianhäng. Det är ju såååå bökigt de allra första dagarna med de små. Så jag har spenderat en hel del tid med familjen Nassajan. Det känns skönt att man kan bidra med den lilla erfarenheten man hunnit samla på sig!

Caspian är en vääääldigt hungrig kille vilket gör att han får väääääldigt trötta föräldrar! så jag har kunnat avlasta dom lite. Nu idag var vi ute på Caspians första vagnprommis....kolla in stolta pappan :)







Kommentarer
Postat av: farmor

Gud bevare Er. så fin .pussssssas

2011-11-24 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0