ledsen att börja med en ursäkt igen ..

Men jag har verkligen inte orkat blogga :( senaste veckan jag jag varit tröttare än jag nååååågonsin varit i mitt liv! ELler rättare sagt efter helgen!
Har tagit ut mig för mycket och utmattningen blev ett faktum! Det är det bästa med att vara gravid...du KAN bara inte fortsätta för din kropp stänger ner! i måndags gick jag hem från jobbet och kände mig krasslig, men det utvecklades till att jag inte kunde resa mig upp från sängen på ett bra antal timmar. VEt inte om det är fixering av bebis på gång eller vad det är som händer men allt med graviditeten känns annorlunda..som att något är på gång, det slog mig att om 3 veckor är det fullt normalt om den skulle födas DET E FAN INGENTING!!!!
Så den här veckan har jag bara latat mig här hemma och vilat. har gått till affären 1 gång/dag och då har förvärkarna satt igång så, tydligt budskap från kroppen VILAAA!!! And I will!

Men imorgon kanske jag är lite piggare och då ska jag blogga mer...har ju en hel del att berätta trots allt ;) bla att pappa är hemma..och att Johan ÄNTLIGEN fått gå på utredning för sina hallisar :)

I'll be back stronger ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh gumman! Vila vila vila vila vila!!!!



Åh va spännande! Berätta ALLT!

Puss

2011-05-05 @ 04:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0