hejje

Det är svårare än man tror att hålla sitt löfte om fler inlägg! Jag tänker varje dag att today is the day, men sen slutar det med att jag samlar på mig ett drös med bilder som ska upp...så ni får helt enkelt ursäkta mina osammanhängande inlägg!

Det har hänt en hel del på sista tiden som distraherat mig en del. Bla så har vi haft stora förändringar på jobbet som krävt lite energi. Sen är jag ju fortfarande sjukskriven också men det får inte tankarna att coola ner sig. Oron finns ändå kvar! Mer kan jag inte säga just nu!

Hur som helst så har jag o Johan varit o hälsat på Minisens kusiner kolla så söta dom är :)



Sen har mamma o pappa spenderat otaliga timmar här och hjälpt oss bygga garderobsväggar och förbereda inför bebis-arrival. Så nu är klädkammaren full och istället finns där nu ett skötrum...gissa vem som hittat dit ;)



för ca 1 vecka sen fyllde ju jag år....gissa om jag blev överraskad när Johan kom hem med blommor och en FET chokladtårta från EMMMMMMMAAAA!!! så söööt! kolla så gott STORT TACK bästaste du!! PUSS


Kommentarer
Postat av: Johan

Älskar bilden på dig, elliot o eric!!

2011-05-11 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0