Baby shower!

GISSA om jag blev överraskad igår när jag kom hem och möttes av en MASSA underbara vänner plus massa bebisar! Finfina tjejerna hade ordnat en baby shower till mig med massa god mat, fina paket och roliga lekar.
Jag fick ALLT jag hade önskat mig från min " saker jag måste ha annars dör jag lista" !!! hahaha
Alla hade bidragit på sitt sätt med mat, bak, dekoration ja ni förstår! blev SÅÅÅÅÅÅ glad!!! Har världens finaste vänner så det så!!

Var en väldigt trevlig och stor överraskning att få se lilla nykläckta Sally och hennes mamma Matilda förståss... ;) Som dagen till ära tagit sin alldeles egna första utflykt för att vara med och mysa med mig.

Här kommer lite bilder från gårdagen...

 

 

Sailors :)

Kändismorsan Jessica o lillFelix

The master mind Mallan

Vill tacka er alla ännu en gång från hjärtat TAAAAAAAAAAAACK!!!!!!!!!!! Ni är underbara!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0