Vilken vecka!

Ledsen för den dåliga uppdateringen här men jag har haft en galen vecka!
Måndag:
Middag och Köpenhamnsplanering med Carro, den 7-9 april bär det av och då ska vi ha ett par mysiga dagar med shopping, god mat och härligt häng.
Tisdag:
Persiska Eldfesten i kungsan. Mamma, Johan; Hamed jag o Malin var och firade det persiska årets sista tisdagkväll. (stor tradition i Iran) genom att hoppa över eldar och lyssna på musik och umgås med alla andra Iranier i stockholm.
Onsdag:
Middag med Lisa och Anjili på Vanak (persisk restaurang) för att fira att lompan fyllt år.
Torsdag:
Bowling med Jobbet följt av middag på Kungsholmens vidrigaste pub nämligen Dovas.



så ikväll ska jag BAAAAAAAAAAARA hem! och det ska bli underbart! ska hänga i soffan med Johan och bara chilla.

Fick riktigt trevliga nyheter igår kväll, vad det är återkommer jag om när jag får ok från vederbörande ...hehe!!!

i övrigt vill jag bara säga, Note to self Bowla INTE när du är gravid i 7:e månaden. Min rygg höll på att pajja helt! vaknade inatt med svettningar för att jag hade så ont!  Det kan ju inte vara bra, dels för att man ska undvika tunga lyft och dels för att det är osköna rörelser som inte passar när man redan har ett stort klot på magen. Gör inte om!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0