Semlor semlor seeeemlor!!!

Fettisdagen tog jag för var det var, sjukt FET!!! passade på att frossa loss i härliga semlor i alla dess former!
Först fick vi minisemlor på jobbet och då förvandlades mina ögon till två små hjärtan och jag "råkade" roffa åt mig 2 st ;)
Sen efter jobbet gick jag till Brunkebergs bageri och köpte 2 minisar till och traskade bort till Malins salong och bjöd henne på en rackare. Meeeeen jag var inte riktigt klar där va! Matilda hade tipsat mig om stans godaste semlor på Chokladfabriken. Mjölkchokladgrädde och amarettomandelmassa YUMM!!!! så jag kanske råkade köpa med mig 2 såna hem till mig och Johan också!
Orkade dock inte med den fjärde semlan så jag smakade bara på Johans men jag har min kvar hehehe!!
Johan som inte är så överförtjust i semlor sa.... " det här var fan den godaste semlan jag ätit" så ja.....jag sprider tipset vidare....
kolla på dom....


 

Sen hittade jag även livets dryck inne på CHokladfabriken! Det godaste ever....

Surkörsbärsdricka mumma! påminner mig om mammaslandställe i Iran så galet gott. En liter kostade 75kr och alla reagerar hårt på det men samtidigt vad betalar man inte för ett glas vin på krogen?? DÅ kan väl jag som inte dricker alkohol få unnan mig ett kallt fint glas körsbärsdricka :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt att semlorna uppskattades!! Jag snor tipset om surkörsbärsdricka, det måste provas!! :-)

2011-03-09 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0