projekt

Bygger bo här hemma! Man blir förvånad över hur mycket saker o ting kostar! kändes överdrivet att slänga ut runt 2000 spänn på en spjälsäng! ja ja jag vet att man kan köpa något på IKEA men jag vill ha en rejäl variant som håller när man fått lille söta bebisen att växa upp o bli en liten jävul som ska kar spjälsängsgaller!
Men då kostar det också! OM man inte lyckas fynda på Blocket :)
Hittade en rejäl Briosäng som kostat 2 600kr en bra säng som man kan ha länge och till fler barn! pungade ut 600 kr för den och nu ska den bli fin också! tanken är att slipa ner färgen, måla den vit och sen slipa ner den igen...jag vill ha en shabby chic-känsla på den! vi får väl se hur det blir .....
status so far......









Kan nog bli riktigt bra, tanken är att jag ska pyssla med den i veckan medans Johan jobbar över ;) så har jag något att sysselsätta mig med!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va mysigt!! Jag vill vara med och pyssla!!!

Puss finaste

2011-03-17 @ 11:35:49
Postat av: Emma

Åhhh jaaaa äntligen lyckades jag komentera!!

Hahaha

Puss



Jag vill ha mera mera mera inlägg! Kollar din blogg 2 ggr om dagen!!! Pusssss

2011-03-17 @ 11:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0