nu så...

Nu känner jag mig mäkta stolt, har nämligen besökt platsen jag verkar ha raderat ur minnet ...SATS!
Var på en rådgivning idag och pratade om vad jag får och inte får träna.
SLutade med att jag körde 1 timmes pilates....säkert skitbra och jag måste visst fotsätta med det MEN fasiken vad tråkigt det är att träna när man inte får köra skiten ur sig och komma ut som en blöt pöl. Nu måste allt ske så försiktigt...minsta konstiga rörelse spänner, drar och hugger och det är ju aldrig bra!

Men nu ska jag iaf ta och boka up mig på minst 2 pass i veckan bara för att röra lite på mig kan ju aldrig skada! då kanske samvetet ger tillåtelse till en eller två chokladbitar då o då! ;)

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till lillmallan på färg o klipp, så galet på tiden vill jag lova! har någon unik ton av orange/brun/gult hår just nu ser vidrigt ut. Har en bajjarand som slår det mesta men imorgon ska jag bli fin.

Nä nu ska jag sussa så de blir fredag snabbare
häddååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0