Heeeeelg

Äntligen helg! och ännu en arbetsveck avklarad! Den här veckan har jag hålt igång varje kväll, jag verkar inte lära mig att jag MÅSTE varva ner haha! Veckan har bestått av jobb och sen fikor, middagar, fester , träning....ikväll var det första kvällen jag gick raka vägen hem.
Igår kväl var jag på TV.nu fest där den här killen vände plattor ;)


Läste i någon babyartikel att det inte är så lugnt och tyst i magen, all aktivitet så som hjärtslag, strömmande blod, gaser osv gör att ljudnivån når upp till 80 decibel....det motsvarar en trafikerad väg, en brummande bil ja ni hajar! Enligt EU-regler måste arbetsgivare ge hörselskydd till sina anställda om ljudnivån överstiger 80 decibel....då kan man ju inte göra annat än att tycka synd om lilla minisen i min mage med MIN gasaktivitet för då tror jag inte att 80 decibel räcker till haha!

Nu ska jag och Johan ha mysfredag, på menyn står västkustsallad med vitlöksbröd och senare blir det brownie och ostbågar....känns ok då jag ska träna i helgen ;)
Treeeeeevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0