Gott nytt år

Inatt firade vi Iranier nyår, "tolvslaget" skedde 00.20 inatt och innan dess firade vi Norooz som det kallas hemma hos mig och Johan.
Mamma, Hamed, Malin, Johan och jag åt middag och hade presentutdelning, det bästa med Norooz förutom maten är att de äldre ger presenter till de yngre och eftersom jag fortfarande är yngst så drog jag vinstlotten (även om alla presenter numera är till minisen) haha!

Blivande morbror och moster gav sin första present till minisen...kolla så söta!!!!




Mormor kunde inte heller hålla sig, minisen fick en bärsjal och ett babyskydd, ungen kommer att bli så bortskämd ;)



Jag och Johan fick bio med tillbehör i present av Hamed o Malin, vilket var just vad vi hade önskat oss! Vi försöker gå såååå mycket som möjligt på bio innan det är dags. Har fått tipset att det aldrig sker när man har småbarn och vi ÄLSKAR bio så vi passar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0