Attention seeker!!!

Oh vilken skön helg jag har haft, somnade innan 21 på fredagen och runt 22 på lördagen! låter kanske tråkigt men det var exakt det som behövdes efter en hård arbetsvecka!
Varje avklarade vecka känns som en seger för mig.
Jag har lyckats få in ett positivt tänk nu och kör på men det tar mycket kraft både fysiskt och psykiskt.
Måndag till onsdag funkar oftast finfint men sen brukar energin dala....likaså från kl 15.00 till hemgång!
Men det är väl bara att kämpa på!
Här är nårgra andra som var "pigga" i helgen!

 

Man har ju hört talas om att syskon kan bli sotis och vara väldigt uppmärksamhetskrävande. Men att jusdjur också blev så hade iaf inte jag en aning om....

Det finns ju kurser för de som väntar sitt andra barn, undrar om det finns kurser för de med attention seeker katter också haha!

Han vill vara i fokus exakt hela tiden. Se mig, hör mig, klappa mig!!! Hade en kompis över hemma hos oss igår. Stackars Sabine fick inte vara ifred en sek, inte ens när hon ville gå på toa!

Här är lillskiten när Johan försökte pyssla med datorn igår...

 

 

 

Ja det är väl bara att vänja sig! snart kommer han inte att få all uppmärksamhet. Vi får hoppas att han inte börjar kissa och bete sig illa när vår lille kommer för då vet jag inte vad vi gör... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0