Årets finaste dag!

Oh vilken fin dag vi har haft! Kändes på alla hur livslusten ökade och stegen blev lite skuttigare :) Själv tog jag mig till koncerthusets trappor och avnjöt en köttig kebab i solen med fina Malin.



Sen kan man ju inte bli annat än lycklig när ens finfina man helt spontant skickar blombud till jobbet :)
tydligen är jag världens bästa fru och det förtjänades uppmärksammas med blommor. UNDERBART!!!!




Outade mig btw på Facebook idag med statusen " Om exakt 3 månader beräknas vi bli mamma och pappa" hittills har det resulterat till 60 likes och 25 kommentarer hahah! lovely!

Nä nu ska jag ta och skutta hemåt!
tjing

Kommentarer
Postat av: caroline

UNDERBART!!!

2011-03-23 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0