Spikmattan i nytt format

När spikmattan kom tog den mig och många andra med storm. Den har verkligen fungerat för min ostbåge till rygg.
Så när jag såg reklam om att spikmattan nu även kommit i form av tofflor, som ska fungera som någon typ av akupressur för fötterna blev jag överlycklig.
Men jag får ju inte använda akupressur just under fötterna under graviditeten då det finns en stor risk för blodpropp. MEN då kom jag på att jag kunde göra min spikmattsälskande man glad och ge  tofflorna i Alla hjärtans dag-present. Han får traska runt i dom i några månader till...sen jäklar ska dom snos :)

Här kommer en lite info från deras sida

Succé-toffeln du bara måste prova! Modern teknologi har utvecklat Yantra-toffeln för ökat välbefinnande. De unika fjädrande punkterna är placerade i sulan, i enlighet med kunskapen om zonterapi. Toffelns 41 punkter är enligt samma lära kopplade till olika organ i kroppen. För att lättare kunna identifiera de viktiga zonerna finns dessa områden markerade i Yantra-toffeln (texten på toffeln är angiven på engelska, men det finns en skisskarta på svenska på förpackningen). De röda punkterna på Yantratoffeln är huvudpunkterna inom zonterapi. De är magnetiska för att bidra till särskilt effektiv stimulans. Yantra-toffelns unika zonterapipunkter passar alla fotvalv eftersom dessa punkter är fjädrande.

 

 

Ser skönt ut va? Man ska traska runt med dom i ca 30 min om dagen! vi får väl se om det funkar bra, testpersonen ger tummen upp so far men vi får väl se om ett tag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0