Johans första....

Idag är det dags för besök hos barnmorskan igen. Det är bara rutinkontroll men jag är faktiskt lite nervös.
Förra veckan mådde jag inte alls bra. Jag tror att det psykiska har slagit ut mot det fysiska och påverkat mig mer än jag trott var möjligt.
Jag har haft kramp i magen, feber, yrsel och jag har t.o.m kräkts! Men jag tror fortfarande inte att det är någon som helst fara med mig rent fysiskt. Vi får se vad min BM säger.

Men det roligaste med besöket är att Johan ska följa med och få höra på hjärtljuden för allra första gången :)
förra gången låg minisen på mellan 140-144 slag. Så vi får se vad vi får höra idag.
Det jag har hört är att om hjärtljuden ligger mellan 120-140 blir det oftast en kille och mellan 140-160 blir det en tjej.

Efter besöket ska jag träffa upp mamma som har sportlov nu, hon ska spendera den hemma hos oss med en symaskin framför sig. Nu ska det sys amningskudde och sängkläder. För det är galet dyrt att köpa, why do it när det är så enkelt att sy???


Kommentarer
Postat av: Emma

2011-02-28 @ 14:32:11
Postat av: Matilda

Håller fullständigt med! Enkelt och billigt att sy själv! Ska sy lite lakan till båda barnen av gamla nötta lakan som är perfekt mjukt för små bebisar :-) Kram och lycka till!

2011-03-01 @ 07:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0