Invigning

Nu är det dags, har tänkt sätta igång en längre tid men inte tagit mig själv i kragen. Men NU minsann!
Här tänkte jag ventilera lite tankar, ideér och händelser i mitt liv.
Just nu består det mestadels av minisen i magen. Japp lilla familjen Grip hann bestå av 2 personer en väldigt kort tid.
Just nu bakas en liten en i magen :) Galet!!!
Har inte riktigt förstått vad som händer. Jag vet att jag är gravid men inte att det är ett barn, en MÄNNISKA i min mage. Hoppas att det landar någon gång :)

Så som den gravida frun jag kommit att bli ligger jag nu i soffan och tittar på när Johan lagar middag haha, japp man har la pli på karln ;).
Ikväll bjuds det på mozzarellabiffar med sallad, potatis och tomatsås. MUMMMMMS!!! VV recept såklart, man måste ju hålla lite koll på "volangerna" speciellt nu när vågen bara går uppåt i skrämmande fart.

Ska bli skoj att skriva av sig här.


Kommentarer
Postat av: ShAg

Yeay!!!! Jag kommer bli din mest trogna läsare! ;)

2011-02-16 @ 20:25:42
Postat av: Anonym

jaaaaaaa :) pöss

2011-02-16 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0