Nu tändas tusen juleljus!!!

NU är granen klädd och pyntet uppe!
Jag har bakat en massa och gjort julgodis! Det som återstår att göra inför "the big day" är inte att köpa klapparna, utan det är att slå in dom! phjuuu jag har slagit in såååå många klappar senaste dagarna men det tar aldrig slut! jag förstår inte hur det kunde bli så många klappar! Johan påstår att jag har blivit shopaholic och tittar man under våran gran så kanske det visar sig att han har rätt :/
Jag som ville dra ner på kalpparna i år! kanske beror det på att vi fått 3 nya knoddar i familjen den här julen och 2/3 av klapparna är nog till dom! Så det är väl ok men nästa år SKA det vara mindre klappar (iaf till de vuxna)!!!!

Johan pyntar





Några av klapparna på plats, måååånga on the way!



Kommentarer
Postat av: Helena

Åhhh, så fin den är!!!! Nu längtar jag till söndag och julklappsutdelningen😃Men gumman vi skulle ju inte köpa så många till oss vuxna, vad hände😜? Puss💗

2011-12-15 @ 10:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0